deneme

Oyun Hileleri - Gta Hileleri - Crysis Hileleri - Call Of Duty Hileleri - San Andreas Hileleri

Oyun Hileleri - Gta Hileleri - Crysis Hileleri - Call Of Duty Hileleri - San Andreas Hileleri
Breaking News
Loading...
21 Haziran 2012 Perşembe

Crysis 2 Hileleri

  

PS3 için Crysis 2 gizli mini oyun hilesi:

"Credits" ekranında X veya R2'ye beş defa basarak bir mini oyun başlatabilirsiniz.




Crysis 2 PC hileleri:

Bilgisayarınızda oyunu oynarken esc tuşunun hemen altında bulunan tuşuna basarak konsol penceresini açın.Hilelerin aktif olması için buraya con_restricted 0 yazıp Enter'a basın. Daha sonra aşağıdaki kodlardan istediğinizi yazıp [Enter] a basarak ve hileyi kullanmış olursunuz, bol şans.



"ANLAMAYAN OLURSA  ALTTAKİ YORUM KISMINDAN  VEYA CHATTEN YAZABİLİRLER, YARDIMCI OLURUZ."

Tanrı Modu hilesi: g_godMode=1
Sonsuz zırh enerjisi hilesi: g_infinitesuitenergy=1
Sonsuz mermi hilesi: g_infiniteAmmo=1 veya i_unlimitedammo=1


Tüm versiyonlar için:

Yeni oyun +: Oyunu herhangi bir zorlukta bitirdikten sonra herhangi bir zorlukta yeni oyuna başladığınızda tüm geliştirmelere sahip olacaksınız.

11 yorum:

  1. selamlar bende konsola girmiyor nasıl gireceyim

    YanıtlaSil
  2. @Kaan Samur eğer tüm denemelerinize rağmen konsol açılmıyorsa crysis 2 trainer sürümünü indiriniz, yakında sitemize ekleyeceğiz.

    YanıtlaSil
  3. bende şu esc nin altındaki tuş oyunda çalışmıyor nolur yardım edin

    YanıtlaSil
  4. Bendede çalışmıyo kardeşim güzel çalışma fakat yetersiz.

    YanıtlaSil
  5. Analda denedim giremedim

    YanıtlaSil
  6. Ya benim kardeş konsolun önce amına koymuş sonra anasını sikmiş giremedim

    YanıtlaSil
  7. oyundayken konsolu açmak için " tuşuna bastım fakat konsol açılmadı önceden kısayola -DEVMODE diye girmiştim lütfen yardım

    YanıtlaSil
  8. ya oyun konsolu açılmıyooo

    YanıtlaSil
  9. Ya kardeş bende é tuşuna bastım açılmıyor
    -Devmode yaptım açılmadı
    system.cfg'e yazdım yine olmadı
    Yardım Eder Misinizz??

    YanıtlaSil